קניית כלי כסף

הרבה מאתנו מחזיקים כלי כסף ישנים, ברוב המקרים הם זרוקים באחת המגירות ומעלות אבק ותופסים מקום. תקופת השפע הקיימת בעולם המודרני מאפשרת לנו את היכולת לרכוש תכשיטי זהב ולהסיק שכלי הכסף השונים הם תכשיטים סוג ב אך לא כך הדבר, שכן למתכת הכסף ערך רב (המחיר משתנה מדי יום בהתאם למדד).

במידה ויש בידכם כלי כסף שונים כגון: סכו"ם, תכשיטים, פמוטים, וכו, אתם יכולים למכור אותם ולקבל בתמורתם כסף מזומן ומיידי, כמו כן גם מטבעות כסף ישנים עשויים להיות שווים הרבה כסף.

 

כמה תוכל להרוויח ממכירת כלי הכסף שלך?

מכירת כלי כסף יכולה להביא לך סכום כסף יפה ובמזומן. בעבר אנשים היו נוהגים לצבור כלי כסף כסמל ליוקרה ועושר, כיום המצב שונה. במקום שימשיכו להעלות אבק במגירה בואו ותבדקו כמה הם שווים, ברוב המקרים הם יהיו שווים הרבה כסף, ובהחלט אנו בחברת ביי גולד ממלצים לכם לבחון את האפשרות לבצע מכירת כלי כסף בעבור כסף מזומן. במידה ויש לכם תעודות שונות אשר מעידות על החומר של התכשיט או הכלי זה דבר שיכול לעזור לנו להבין את הערך הכספי אותו נשלם לכם בעבורו.

אנו נשמח להעניק לכם ייעוץ והערכת שווי בחינם, אנו מתעסקים בתחום מעל ל 15 שנה בתחום, אנו מציעים לכם לעשות עסקה מיידית בתמורה לכלי הכסף אשר ברשותכם כולל מפגש אצלכם בבית או לחלופין במקום שתבחרו לקבל בתמורתו כסף מזומן ובמיידי.

 

איזה כלי כסף אנחנו קונים?

כלי הכסף אותם אנו קונים הם מגוונים ורבים מאוד, למשל: תכשיטים שונים, שרשראות, סכו"ם, צמידים, עגילים, מטבעות, שעונים, פמוטים, כלי הגשה שונים, יצירות אמנות, ועוד. כל פריט כסף שיש ברשותך ואתה מעוניין למכור אותו בין אם הוא שלם, שבור, בלוי, כל עוד הוא עשוי מכסף הוא כנראה יתאים לקנייה.

פנה אלינו עוד היום ותבדוק האם תוכל לקבל בעבור הכלי כסף שלך הרבה כסף ובמזומן!

צרו קשר עוד היום וקבלו הצעה משתלמת במיוחד!

דילוג לתוכן